ست کردن شلوار جین با کفش اسپرت

  • ۳ مهر ۱۳۹۵ ۰۸:۰۳:۱۸ ب.ظ


ست کردن یک کفش اسپرت و متناسب با شلوار جین اصولی دارد که با دانستن آنها می توانید بدون ایراد ، شیک پوش باشید. برای ست کردن شلوار لی با کفش مناسب باید به رنگ و جنس شلوار دقت کنید.

اما رازهای ست کردن شلوار جین با کفش

زمانی که قصد ست کردن کفش و شلواری را دارید باید به جنس و فرم شلوار دقت کنید. به عنوان مثال همه شما می دانید که نمی توان کفش کتونی را با شلوار پارچه ای رسمی ست کرد!! شلوار لی (جین) هم همین طور. پس برای دانستن اصول مهم انتخاب کفش ست شلوار جین ادامه مطلب را از دست ندهید.

راهنمایی ها

1)  به رنگ پارچه جین توجه کنید. هرچه پارچه جین رنگ تیره تری داشته باشد، شلوارهای جین شیک تر به نظر می رسند.

2) توجه داشته باشید که پارچه های جین پارچه های کلفت و سنگینی هستند، و باید با کفش هایی که وزن سنگینی دارند ست شوند مثلا، با کفش های چرمی.

ست شلوار جین

3) شلوارهایی که رنگ آبی تیره و یا سیاه دارند با کفشهای تابستانی چرمی و کفش های سبک مری جین می توانند برای یک مهمانی شب بسیار مناسب باشند.

4) پوتین یا کفش های راحتی را برای هوای سرد انتخاب کنید ، و سعی کنید برای شیک شدن جوراب ها را با کفش هماهنگ و ست کنید یا از ترکیب رنگی استفاده کنید که مکمل لباس های بالا تنه شما باشد تا بتوانید تضاد ایجاد کنید.

5) چکمه های کابوی و یا چکمه های زیر زانو را می توانید با شلوار های لی دم پا گشاد بپوشید. گشادی دم پای شلوار اجازه می دهد تا روی چکمه یا پوتین را به خوبی بپوشاند. گذاشتن شلوارهای جین تنگ داخل چکمه یا پوتین ظاهری خوبی ندارد و راحت نیستند.

6) از رنگ ها لذت ببرید. هر کفشی و با هر رنگی می تواند با شلوار لی ست شود. رنگ کفش خود را با رنگ لباس های بالاتنه خود و یا با نوع شلوار جین خود هماهنگ کنید.

7) کفش های ورزشی مثل کفش های دو ، کفش های پیاده روی ، و کفشهای راحتی به دلیل جذبه ای که دارند با تمام شلوارهای جین ست می شوند. نوع جوراب ها اختیاری است. ولی برای اینکه متعادل تر به نظر برسید آنها را با شلوارهای بلند بپوشید.

توصیه ها و هشدارها

وقتی کفش چرم شما در باران و یا در گل کثیف شده باشد اجازه دهید تا لکه های آب را هوا خشک کند و برای خشک کردن آنها از منابع گرمایی استفاده نکنید چون این کار باعث خشک شدن چرم و خراب شدن کفش خواهد

 

طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید