چه کسی کفش پاشنه مخفی می پوشد؟

  • ۸ بهمن ۱۳۹۴ ۱۲:۲۹:۳۴ ب.ظ

قطعا همه دوست دارند که چند سانتی متر بلندتر شوند اما امروزه بسیاری از آقایان که قد آنها زیر 6 فوت ( 183cm ) می باشد احساس می کنند که کوتاه قد هستند. مطمئنا برای همه قابل قبول و پذیرفتنی خواهد بود اگر این دسته از آقایان بگویند که : " من کفش لژ مخفی می پوشم تا قدم بلندتر شود " و ما از این لحاظ خوشحالیم که با تولید این مدل کفش ها توانسته ایم احساس خوبی در این گروه ایجاد کنیم.

از طرفی برای همگان واضح است که خانم ها به این علت کفش پاشنه بلند می پوشند تا کشیده تر و جذاب تر به نظر برسند در حالی که توجه چندانی به مقبولیت اجتماعی یا هماهنگی آن با دنیای مد ندارند همچنین با پوشیدن کفش پاشنه بلند اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنند. نتیجه پوشیدن کفش پاشنه مخفی هم برای آقایان دقیقا همین است : جذابیت و اعتماد به نفس بالا.

کفش دامادی و عروسی

کفش های لژدار ما در بین آقا دامادها هم از محبوبیت خاصی برخوردار است و عروس خانم ها در تهیه یک جفت کفش دامادی که بتواند علاوه بر شیک بودن، قد داماد را چند سانتی بلندتر نشان دهد همیشه پیش قدم بوده اند چون در صورتی که داماد کفش بلند کننده قد بپوشد ، عروس خانم می تواند با خیال راحت کفش پاشنه بلند بپوشد و هر دو جذابتر به نظر برسند. ناگفته نماند که عکس های عروسی هم خیلی رویایی خواهد بود.

ما به هیچ وجه باور نداریم که کوتاهی قد یک نوع بیماری است و نیاز به مداوا دارد اما متاسفانه در جامعه امروزی قد افراد به عنوان یک شاخص اصلی در جذابیت محسوب می شود. اکثر آقایانی که قدی زیر متوسط دارند ، راحت ترند اما همه آقایان ( چه کوتاه قد و چه بلند قد ) دوست دارند که چند سانتی بلندتر شوند.

 امروزه میلیون ها نفر از مردان در سراسر جهان از کفش های پاشنه مخفی استفاده می کنند اما شما تا حالا متوجه نشده اید و فقط احتمالا در میان بازیگران مشهور افرادی چون تام کروز و برد پیت را شنیده اید که از این مدل کفش ها استفاده می کنند اما در واقع بسیاری از بازیگران هالیوود مثل : جیسون الکساندر ( 164cm )، جورج کلونی چهره سیاسی هالیوود (180cm ) ، سیلوستر استالونه ( 175cm )، برد پیت ( 180cm ) و چندین مورد دیگر که همه از کفش لژ مخفی مردانه استفاده می کنند. بسیاری از افراد معروف با اینکه قد کوتاهی هم ندارند اما باز هم از کفش های لژدار استفاده می کنند مانند برد پیت با 180cm قد که همیشه در کنار آنجلینا جولی این کفش ها را به پا دارد.

کفش پاشنه مخفی برد پیت

گروه های مختلف آقایان مثل : پزشکان ، دندان پزشکان ، اساتید دانشگاه ، وکلا، بازیگران ، خوانندگان معروف و ... از کفش های پاشنه مخفی سون شوز در سراسر ایران استفاده می کنند اما بخاطر رازداری از ذکر اسامی خودداری می کنیم.

طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید