معیار های خرید کت و شلوار دامادی

  • ۱۰ دی ۱۳۹۴ ۱۲:۱۵:۵۱ ب.ظ

معیارهای خرید کت و شلوار دامادی برای یک آقا داماد چاق

همان طور که در مراسم عروسی همه سعی و تلاشتان را می کنید  تا عروس زیبا و جذاب به نظر برسد باید به خوش تیپی و خوش پوشی داماد نیز به عنوان یک اصل مهم توجه شود حالا شما عروس خانم و آقا داماد محترم اگر در آستانه خرید عروسی هستید، این نکات مهم را در خرید لباس دامادی حتما رعایت کنید.

فعلا در این نوشته در مورد خرید کت و شلوار برای یک داماد سنگین وزن بحث می کنیم.

ترجیحا کت و شلوارتان را از رنگ های تیره انتخاب کنید. مشکی، سورمه ای سیر، زغالی و قهوه ای سوخته از بهترین گزینه های پیشنهادی هستند. کت و شلوار تیره اندام شما را باریک تر و کشیده تر و جذاب تر نشان خواهد داد بنابراین بهتر است سراغ کت و شلوار با رنگ روشن نروید. بهتر است که این مساله را در مورد کراوات ، کفش و جوراب همه رعایت کنید به عبارتی با کت و شلوار خود ست کنید اما بعضی از آقا دامادهای عزیز دارای نیم تنه بالای بزرگ تر و نیم تنه پایین ظریف تر هستند که توصیه می کنیم از کت تیره و شلوار رنگ روشن جهت حفظ تناسب استفاده کنند.

سعی کنید کت انتخابی تان یک دکمه و حداکثر دو دکمه داشته باشد. در این صورت با نمایان شدن بالاتنه شما کشیده تر به نظر می رسد. از انتخاب کت های با دکمه بیشتر خود داری کنید. چون حجم شانه های شما را پهن تر نشان می دهند.

در صورتی که پارچه کت و شلوارتان براق باشد بدن شما را پهن تر نشان خواهد اما برعکس با پوشیدن کت و شلواری که از پارچه مات دوخته شده است مطمئنا  کشیده تر به نظر می رسید.

از انتخاب کت و شلوار و پیراهنی که طرح چهارخانه دارند خوداری کنید. طرح چهارخانه شما را چاق تر نشان می دهد پس بهتر است که به سراغ کت و شلوار و پیراهن هایی با طرح های عمودی بروید که بدن شما را کشیده تر و باریک تر نشان دهند.

درست است که که شلوارهای یک پلیسه رسمی ترند، اما شلوارهای صاف و بدون پلیسه توی پای شما بهتر می ایستد و پایین تنه شما را کشیده تر نمایان می کند.

پوشیدن جلیقه و تاکسیدو به خوش ترکیب تر شدن عضلات شکم و سینه تان کمک می کند.

از پوشیدن پیراهن های تنگ یا خیلی گشاد اجتناب کنید چون هم پیراهن تنگ و هم گشاد شما را چاق تر نشان می دهد. در مورد جنس پیراهن باید جنسی را انتخاب کنید که کاملا حالت لخت داشته باشد و از پارچه های براق و پفکی که حجیم می ایستند و پف می کنند نباشد.

سعی کنید که رنگ کمربند با رنگ کفشتان ست و هماهنگ باشد و ترجیحا حتی جنس آن ها یکی باشد.مثلا اگر کفشتان براق است کمربندتان را هم براق انتخاب کنید و اگر مات است هردو را مات انتخاب کنید. در صورتی که خیلی شکم دارید هرگز کمربند را روی پیراهن نبندید.

در مورد اندازه بودن شلوار اول باید قسمت ران بررسی شود و سپس کمر. اگر در قسمت ران ها احساس کشیدگی می کنید، یک شلوار سایز بزرگ تر انتخاب کنید و بپوشید اگر از راحت بودن ناحیه ران هایتان مطمئن شدید می توانید کمر آن را بعدا تنظیم کنید و این کار را به یک خیاط ماهر کت وشلوار بسپارید.

طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید