انتخاب کفش دامادی و چند نکته مهم

  • ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ ۰۵:۳۷ ب.ظ

نکات مهم در انتخاب کفش دامادی

شاید بعضی ها فکر کنند که افراد کمتر به کفش داماد نگاه می کنند و کفش دامادی نقش زیادی در پوشش ندارد. در جواب باید بگوییم که کفش دامادی مناسب و ایده آل می تواند به زیبایی و آراستگی داماد بیافزاید و باعث هرچه شیک تر شدن او شود. پس انتخاب یک کفش مناسب می تواند یکی از فاکتورهای مهم در پوشش داماد در روز عروسی باشد.

کیفیت کفش بسیار مهم است از آن جا که کفش دامادی را می توانید بعد از عروسی نیز استفاده کنید پس به جاست که کمی بیشتر هزینه کنید و یک کفش دست دوز با جنس چرم طبیعی بخرید.

بهترین سبک برای کفش داماد سبک آکسفورد است (کفش های کلاسیک که با کت و شلوار بسیار زیبا می شود) و مناسب ترین پاشنه برای کفش مردانه که قابل رویت باشد بین 2 تا 3 سانت است.

در مورد رنگ کفش دامادی می توان گفت که رنگ مشکی می تواند بهترین انتخاب باشد و اگر می خواهید کفش چرمی خود را کاملا براق کنید یک تکه پوست پرتغال را به آن بمالید وبعد با پارچۀ نرم ولطیفی آن را پاک کنید با این کار کفش شما فوق العاده براق خواهد شد..

اگر قدتان کمی کوتاه هست یا قد عروس خانم کمی از شما بلندتر یا برابر قد شماست می توانید از کفش های با پاشنه مخفی استفاده کنید تا اندامی کشیده تر و جذابتر داشته باشید

آقايان قد بلند توجه داشته باشند به جاي کفش‌هاي نوک تيز، کفش‌هاي پنجه‌ گرد به پا کنند تا متناسب‌ تر و خوش تیپ تر به نظر برسند.

 

طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید