کفش افزایش قد فقط برای افراد کوتاه قد نیست.

  • ۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۰۲:۵۹ ب.ظ

  سه سال تجربه ما در تولید و فروش کفش های پاشنه مخفی افزایش قد نشان داده است که این کفش ها علاوه بر ان که توسط بسیاری از آقایان با قد کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد ، از طرف آقایان با قد متوسط و حتی قد بلند مورد استقبال خوبی قرار می گیرد.

بنابر آن چه که مشتریان ما موقع خرید این کفش ها اعلام می دارند قد آنها از 150 تا 185 سانتیمتر متغیر بوده است و این دلیل واضحی است بر اینکه کفش های افزایش قد فقط برای آقایان کوتاه قد نیست.

کفش های پاشنه مخفی به بسیاری از آقایان از جمله نیروهای امنیتی و پلیسی کمک کرده تا احساس اقتدار بیشتر و اعتماد به نفس بیشتری بکنند.

ما به هیچ وجه معتقد نیستسم داشتن قد کوتاه عیب محسوب می شود و حتما بایستی برطرف شود، ولی بر این باوریم که قد بلند باعث مزیت نسبی در جامعه ما می شود، افراد قد بلند جذاب تر و مقتدرتر به نظر می رسند.

شاید تعدادی از آقایان از اینکه قدی زیر متوسط جامعه دارند راضی باشند ولی مسلما بیشتر آقایان از اینکه چند سانتیمتر بلند تر شوند بسیار خوشحال می شوند و احساس بهتری پیدا می کنند.

اگر شما هم فکر می کنید قد شما به اندازه کافی بلند است و نیازی به کفش های افزایش قد ندارید توصیه می کنیم که ادامه این متن را به دقت مطالعه کنید.

شاید شما تنها تعداد کمی از افراد مشهور را شنیده باشید که از این کفش ها استفاده می کنند مانند تام کروز (بازیگر مشهور آمریکایی)

احتمالا شما هم شنیده اید که جان مک کین (175cm) سناتور جمهوری خواه ایالات متحده آمریکا در مناظره هایی که با باراک اوباما (185) در جریان انتخابات ریاست جمهوری 2008 انجام می داد از کفش های پاشنه مخفی استفاده می کرد.

یا نیکولا سارکوزی (رئیس جمهور اسبق فرانسه) ولی افراد مشهور زیادی که شامل بازیگران ، سیاستمداران، هنرمندان و غیره می شود از این کفش ها استفاده می کنند.


کفش افزایش قد

مانند مایکل جکسون، برد پیت، سیلوستر استالونه (175)، جیسون آلکساندر (165)، جورج کلونی (180) و یک لیست بلند بالا از افراد مشهور.

بسیاری از این افراد قد کوتاهی ندارند مانند برد پیت ( با 181 سانتیمتر قد که یکی از جذاب ترین مردان جهان شناخته می شود) از کفش های افزایش قد استفاده می کنند.

این به خاطر این نیست که او می خواهد قد بلندتر باشد بلکه به خاطر این است که با این کفش ها زیباتر به نظر می رسد، بخصوص هنگامی که در کنار آنجلینا جولی با 173 سانتیمتر قد که کفش های پاشنه بلندی پوشیده می ایستد.

کفش پاشنه مخفی



به این دلیل است که بسیاری از آقایان با قد متوسط و بلند قد نیز هنگامی که در مراسم و جشن ها با لباس رسمی کت و شلوار ظاهر می شوند از کفش های افزایش قد به عنوان یک وسیله برای جذابیت بیشتر و شیک بودن استفاده می کنند.

پس مطمئن باشید که در تمام دنیا میلیون ها نفر از کفش های افزایش قد و مدل های مختلف آن ( دامادی ، مجلسی و اسپرت ) به طور وسیعی استفاده می کنند.

از مهم ترین شرکت های فعال در دنیا که در زمینه تولید و فروش کفش های پاشنه مخفی و افزایش قد فعالیت دارد می توان شرکت بزرگ GuidoMaggi یا همان سون شوز ایتالیایی را نام برد که سالانه بیش از صد هزار جفت از این کفش ها به بازار عرضه می کند.

طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید